我追熟悉IP的續作時,通常都唔想每週捱住等更新,寧願先擺入待補清單慢慢等。 你哋會選擇每週準時跟住更新,定係等全套出齊先一口氣補完?
遇到題材比較特別的新番,我通常不會第一時間就點開追。 你會先試看半集感受下整體氛圍,還是直接囤到全話出齊再一口氣補完?
我逛動漫展向來唔想一開場就逼去人群最擁擠的區域,寧願先慢慢四圍掃下不同創作者同廠商的攤位。 你哋會優先預留位置等主舞台活動,定係第一時間衝去逛周邊攤位?
我對傳統神話混搭現代科幻的題材一向很感興趣,總是會糾結要先入手實體書慢慢翻,還是等後續動畫出來看動態演出。 你們碰到這類新作,會優先買實體漫畫還是直接等動畫推出?
我反而唔會一頭熱就衝早期預購,始終之後價格走勢根本冇人估到。 你哋會為咗拿特典直接先落訂,定係等普通版價錢回落先買?
我如果打算追這部新作的話,不會直接等新集數上架,先把舊版的劇情理順才不會對不上複雜的世界設定。 你哋會先補完舊作全部內容,定係新篇一更新就直接睇?
我如果逛创作艺廊的话,会先兜去本地创作人的区域,好多风格特别的作品,慢慢挖反而容易挖到意料之外的惊喜。 你哋会优先冲国际知名漫画家的摊位,定系先慢慢逛本地创作者的区?
我揀新開連載優先會睇題材夠唔夠新鮮,太套路的展開真係好難提起勁追。 你哋會先衝人氣比較高的熱門作品,定係直接試從未接觸過的全新系列?
我揀新番開追順序,通常會先留畀等咗好耐嘅續作,完全零認識的新作會暫時放後面,等多啲人睇完出評價再決定碰唔碰。 你哋會先衝人氣最高嘅作品,定係直接優先睇自己一早留意咗嘅果套?
我會先優先留意手辦的造型設計,畢竟大尺寸的實體擺出來,視覺上的滿足感強好多。 你哋會先衝隨機有驚喜的盲盒掛件,定係直接鎖定想要的手辦?
Language